بس كن اي دل
نوشته شده توسط : الهام

 

دل منم شكــــــسته غم تــو دلم نشـــستــــــــه

آخـــه تو اين زمـــــــونه كسي قدر نميــــدونـــــــه

بگو چته عزيزم دوباره تنهــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

فقط تو موندي با من سنگ صبـــــــــــور غم هام

بس كن اي دل تا كي ميخواي ببــــــــــــــــــــاري

تا كي ميخواي بي كسي تو به روي من بيـــاري

مگه زخـــــــم نخــــــــــوردي از ســـادگي دل من

از جون من چي ميخواي چيه مشــــــــــــكل من

به دادم برس گريه دلم خيلـــــــــــــــــــــي گرفته

نپرس از دوري كي نپرس از چــــــــــــــــي گرفته

اوني كه وقت رفتن دوباره عاشقــــم كــــــــــــرد

خودش آباد شد اما دلم ويرون شــــــــــــد از درد

 

 





:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 214
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: